FANDOM

Ambassadorbadge.jpg

Odznaka, którą się posługują ambasadorzy

Ambasadorzy – kilka osób wybranych spośród społeczności Star Stable Online przez twórców, które w jakiś sposób się zasłużyły dla innych. Aktualnie jest ich 6.  

Ambasadorzy Star Stable

Opis oficjalny

Hej StarFam! Bardzo doceniamy całą naszą społeczność Star Stable i szukamy graczy, którzy przywiązują wagę do wartości prezentowanych przez nas wszystkich! Chcąc wyróżnić osoby, które dzielą się swoim optymizmem, postanowiliśmy stworzyć Program Ambasadorów Star Stable. Będziemy współpracować z Ambasadorami poprzez różne promocje i upominki, aby wyróżnić treści, które tworzą oni w sieci. Dzielcie się pozytywną energią, pomagajcie innym i bądźcie fantastyczną częścią naszej społeczności, aby w przyszłości dołączyć do Ambasadorów!

Mamy 6 niesamowitych Ambasadorów, których chcielibyśmy Wam przedstawić i którzy będą mieli dla Was darmowe upominki z okazji uruchomienia naszego programu! Oficjalni Ambasadorzy będą zawsze ogłaszani przez nasz zespół, więc będziecie dokładnie wiedzieć, kim oni są. Przy współpracy z nami treść przez nich publikowana będzie zawsze oznaczona specjalnym znakiem. Sprawdźcie ich strony i przywitajcie się z nimi! 

Drahoslava Dragoncake - Instagram - YouTube

Elizabeth Riverland - Instagram - YouTube

Esmeralda Silverforce - Instagram - YouTube

Melissa Seahall - Blog - Instagram - YouTube

Renee Bluebridge - Instagram - YouTube

Stacy Flowernight - Instagram - YouTube

Opis zwykły

13 lutego 2017 r. ogłoszono start Programu Ambasadorów Star Stable. Wtedy także ogłoszono pierwszych 6 z nich: Drahoslavę Dragoncake, Elizabeth Riverland, Esmeraldę Silverforce, Melissę Seahall, Renee Bluebridge i Stacy Flowernight. Każda z nich m.in zna dobrze język szwedzki bądź przynajmniej niemiecki, ewentualnie angielski i zasłużyła się w jakiś sposób dla społeczności gry. Ambasadorki dostają przed innymi graczami informacje o nadchodzących aktualizacjach, lecz nie mogą ich udostępniać przed czasem, jednak mają prawo do tzw. "zajawek", czyli niewielkiego uchylenia rąbka tajemnicy. Są także bardziej bezpośrednim sposobem komunikacji między użytkownikami i graczami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki