FANDOM

Alex.jpg

Alex Cloudmill – postać występująca w seriach Starshine Legacy, Stajnia Marzeń i Star Stable Online. Należy do Jeźdźców Dusz, jej symbolem jest piorun, a koniem Tin-Can. Posiada moc mentalnego uderzenia. Mieszka z mamą i czterema braćmi w Dzielnicy Kruczej, obecnie często można ją spotkać w Winnicy Srebrnej Polany.

Starshine Legacy: Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców

Alex pomaga Lisie otworzyć zablokowaną szafkę Lindy, lecz przed tym chce, żeby Lisa udowodniła, że nie jest chuchrem i musi ją złapać. Później Alex daje jej swój gadżet, gdy ta wyrusza na ratunek Starshine'owi.

Starshine Legacy: Tajemnice Sosnowego Wzgórza

Alex jest jedną z osób, z którymi Linda musi przeprowadzić wywiad do szkolnej gazetki. Opowiada jej o tym, co lubi robić i gdzie mieszka.

Starshine Legacy: The Legend of Pandoria

Alex pomaga Anne odwrócić uwagę Jessiki podczas sesji zdjęciowej.

Alex-ride.jpg

Alex w stroju jeździeckim

Starshine Legacy: The Riddle of Dark Core

Alex jest postacią grywalną w tej części.

Broniąc młodszego brata, Jamesa, Alex zostaje wyzwana na wyścig przez Katję. Przegrywa go, ponieważ tamta oszukiwała. Później Alex musi odnaleźć kodeks Pandorii i ponownie ścigać się z Katją, by ocalić Jamesa. Na samym końcu czwórka dziewczyn: Lisa, Linda, Anne i Alex jadą na swoich koniach do Pandorii, by zniszczyć swoje pieczęcie.

Stajnia Marzeń: Jesienny Galop

Alex udostępnia kros niedaleko Hillcrest. Prosi gracza o przyniesienie kilku jabłek.

Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd

Alex stoi w pobliżu stadniny Meander. Prosi gracza o dostarczenie siana i udostępnia bieg z przeszkodami. Po przejściu całego toru, mówi graczowi, gdzie ma się udać, by zakwalifikować się do wzięcia udziału w Pucharze Dietricha.

Stajnia Marzeń: Wiosenna Przygoda

Alex udostępnia slalom na plaży w Bayridge. Prosi gracza o posprzątanie śmieci z plaży.

Stajnia Marzeń: Letnie Zawody

Alex znajduje się w chacie niedaleko Farmy Grzechotnika. Udostępnia górski bieg z przeszkodami.

Pobrany plik.jpg

Awatar Alex w Starshine Legacy i Stajni Marzeń

Star Stable Online

Alex jest pierwszym Jeźdźcem Dusz, jakiego gracz spotyka w grze, a w zadaniach z fabułą jest najczęściej pojawiającym się Jeźdźcem Dusz.

Poznajemy Alex, gdy w Winnicy Srebrnej Polany pojawia się Sabine. Wraz z Alex gracz musi przeszkodzić jej w uprowadzeniu Justina, co kończy się niepowodzeniem. Następnie dziewczyny odkrywają dokumenty o panu Sandsie i dowiadują się, że jest on byłym mężem Baronowej i dziadkiem Justina. Następnie uwalniają Lindę, która była więziona w Zamku Srebrnej Polany.

Alex.png

Awatar Alex w SSO

Jakiś czas później Alex powraca do Centrum Jeździeckiego Srebrnej Polany i odsyła gracza do Elizabeth Sunbeam, która wskazuje nam drogę do Sekretnego Kręgu Druidów. W następnych zadaniach z Alex, gracz płynie na Platformę Dark Core i podsłuchuje dyskusję o wykorzystaniu Justina na Jeźdźca Mroku. Po podzieleniu się z Alex wiadomościami idzie na zebranie w Sekretnym Kamiennym Kręgu. Na koniec zebrania Elizabeth Sunbeam wprowadzi gracza do Kręgu Słońca, a gdy osiągnie tam reputację "Popularna" ponownie uda się do Dark Core i odkryje portal. Stąd wydostaje się Katja - jest to potwierdzenie koszmarów Jamesa. Po drugiej wyprawie do Dark Core, gracz pomaga Alex zamknąć pandoryczne szczeliny w Miasteczku Srebrnej Polany i usunąć z miasteczka Cienie Tropicieli, co wprowadza go do Kręgu Błyskawicy. Kiedy osiągnie maksymalny poziom reputacji w tym kręgu i zamknie wszystkie Pandoryczne Szczeliny, Alex będzie miała dla niego nowe zadania związane z Wewnętrznym Kręgiem Błyskawicy, w którym również trzeba zdobywać punkty reputacji.

Kiedy Alex spotyka się z matką w centrum handlowym, dowiadujemy się, że dawniej jej ojciec porzucił rodzinę. Mimo to dziewczyna twierdzi, że cała piątka rodzeństwa miała dobre dzieciństwo i bardzo kochają mamę.

Aby znaleźć Alex, gracz musi jechać na Farmę Marleya. Gdy gracz dociera na miejsce, Alex uczy jeździć swoją matkę jeździć konno. Tłumaczy też, że jej matka nie jeździła konno od małego dziecka. Alex próbuje uruchomić barkę na Południowej Plaży Moorland, by popłynąć do Dark Core. Później z Lisą pomaga graczowi uratować Justina Moorland z głównej siedziby Dark Core, oszałamiając strażników Mentalnym uderzeniem.

Komiksy

Alex pomaga Lisie, gdy ta ucieka przed panem Sandsem. Obserwuje zmagania dziewczyny w stadninie. W drugiej części komiksu dostaje wiadomość, że jej brat ma kłopoty, ale okazuje się to zasadzką Frippa.

Ciekawostki

  • W rosyjskiej wersji językowej Starshine Legacy imię Alex zmieniono na Alina

Więcej z Fandomu

Losowa wiki