FANDOM

Akademia Gwiazd: Showtime
Akademia gwiazd showtime.jpg
Polska okładka gry
Deweloper(zy) Hidden Entertainment AB
Platforma/y PC
Data/y wydania 2005 (świat)
Gatunek/i Towarzyskie, muzyczne
Klasyfikacja Brak ograniczeń

Akademia Gwiazd: Showtime (tytuł polski: Muzyka, Taniec i Styl) – druga gra z serii Akademia Gwiazd. Piosenką przewodnią w tej części jest Spotlights.

Fabuła

Zbliża się apel końcowosemestralny, którego sponsorami są Herman, Leonardo i Clarence Stillwater. Przygotowania do występu podzielono na trzy części, w których każdy ze sponsorów podaje zagadkę. Pierwszego dnia Herman podaje łamigłówkę dotyczącą koni, więc gracz udaje się do stadniny, by poszukać wskazówek. Następnie spotyka się z Kevinem, by wypróbować jego nowy refren, gdy dzwoni do niej jedna z przyjaciółek. Okazuje się, że muszę pojedynkować się na taniec z Lilith, by móc ćwiczyć w sali tanecznej. Udaje im się, ale nie zdążają przygotować choreografii, bo zostają wezwane do auli, by wystąpić.

Następnego dnia gracz z jedną z dziewczyn udaje się do centrum handlowego. Martwią się o trzecią z przyjaciółek, która nie odpowiada na wiadomości. Później idą do lodziarni, gdzie Herman ogłasza ich czwórkę jako zwycięzców, a Leonardo podaje kolejną część zagadki. Udają się do szkoły ćwiczyć taniec, gdy otrzymują telefon, że ostatnia z dziewczyn nie wróciła na noc do domu. Gracz znajduje ją w stadninie koni, zamkniętą w stajni. Potem poznaje od Kevina słowa drugiej zwrotki i występuje na scenie u Leonardo.

Trzeciego dnia przygotowań przyjaciele udają się do Dark Chord Records, by dowiedzieć się o swojej drugiej wygranej i wysłuchać zagadki Clarence'a Stillwatera. Grupa przygotowuje słowa, choreografię i stylizację do występu, ale tym razem zwyciężają Lance i Lilith. Werdykt ostateczny ma ogłosić panna Rita, więc kwartet daje z siebie wszystko.

Galeria

Star Academy 2 Theme Song - Spotlights (Off Vocal)-002:26

Star Academy 2 Theme Song - Spotlights (Off Vocal)-0

Star Academy 2 Theme Song - Spotlights (Brittany ver.)-102:25

Star Academy 2 Theme Song - Spotlights (Brittany ver.)-1

Star Academy 2 Theme Song - Spotlights (Kyomi ver.)-102:25

Star Academy 2 Theme Song - Spotlights (Kyomi ver.)-1

Star Academy 2 Theme Song - Spotlights (Lisa ver.)-002:25

Star Academy 2 Theme Song - Spotlights (Lisa ver.)-0

Gry z uniwersum Jorvik
Starshine Legacy: Epizod 1Epizod 2Epizod 3Epizod 4
Akademia Gwiazd: Audition!Showtime!Breakthrough!Starstruck!
Star Stable: Jesienny GalopZimowy RajdWiosenna PrzygodaLetnie Zawody
MMORPG: Star Stable Online

Więcej z Fandomu

Losowa wiki