FANDOM

Akademia Gwiazd: Audition!
259042664 6cfbe4a5-f8cb-4293-89dc-b5859829a4e5
Deweloper(zy) Pixel Tales, Jättemedia
Wydawca/y Hidden Entertainment AB, Stabenfeldt AB, GIRL:IT
Platforma/y PC
Data/y wydania 2005 (świat)
Język szwedzki, angielski, francuski, polski, rosyjski
Gatunek/i Towarzyskie, muzyczne
Klasyfikacja Brak ograniczeń

To tutaj spełnią się twoje marzenia!
Akademia Gwiazd: Audition! (tytuł polski: Droga do Sławy) – pierwsza gra z serii Akademia Gwiazd. Piosenką przewodnią w tej części jest Forever.

Fabuła

Gracz otrzymuje zaproszenie na przesłuchanie od Maurice'a Bergena, dyrektora Akademii Gwiazd. Zgłasza się do woźnego, pana Grimpa, a gdy ten zapisuje ją na listę, dziewczyna musi wziąć lekcję tańca z panną Ritą i lekcję śpiewu z panią Graham. Potem wszyscy uczniowie zbierają się w audytorium, a gracz dowiaduje się, że na przesłuchanie potrzebna jest płyta z muzyką. Pyta o pomoc uczniów, a wszyscy skierowują ją do Kevina, muzycznego geniusza. Wspólnie przygotowują muzykę i gracz udaje się na przesłuchanie.

Po pierwszym przesłuchaniu gracz musi stanąć w kolejce do sekretariatu, by dowiedzieć się o godzinie kolejnego występu. Lance, który także bierze udział, oferuje, że o odpowiedniej porze wyśle jej wiadomość, by z przyjaciółmi mogła do tego czasu opuścić szkołę. Dziewczyny udają się na zakupy, po czym wracają do szkoły, by poćwiczyć, ale okazuje się, że Lance specjalnie podał im zły czas i wszyscy nauczyciele już wyszli. Gracz udaje się do kawiarni U Leonardo i przekonuje nauczycieli, by obejrzeli jej występ na tutejszej scenie. Nauczyciele zgadzają się wysłuchać występu gracza następnego dnia, choć nie uznają w przegapionym przesłuchaniu winy Lance'a.

Następnego dnia ktoś kradnie szkolny system nagraniowy i ważny dysk twardy Kevina. Z pomocą psa Disco gracz odnajduje dysk, lecz wkrótce ogłoszone zostaje, że Lance i Lilith już odnaleźli skradziony system. Lilith wyzywa gracza na pojedynek taneczny i proponuje, że jeśli przegra, ustąpi z przesłuchania. Gracz wygrywa, a nauczyciele poczytają to jako oszustwo, ale w końcu udaje się jej sprostować nieporozumienie. Chłopak pracujący w kawiarni zaprasza ją do Leonardo, jednak ponieważ zapomniał portfela, gracz musi wystąpić na tamtejszej scenie. Później bierze udział w ostatnim przesłuchaniu i wraz z przyjaciółmi dostaje się do Akademii Gwiazd.

Ciekawostki

  • Jest to jedyna część, w której w partiach tanecznych nie występują kombinacje dwóch klawiszy.
  • Jest to także jedyna część, w której nie trzeba zarabiać na ubrania, gdyż są one dostępne za darmo.

Galeria

Star Academy 1 Theme Song - Forever (Off Vocal)-0

Star Academy 1 Theme Song - Forever (Brittany ver

Star Academy 1 Theme Song - Forever (Brittany ver.)-0

Star Academy 1 Theme Song - Forever (Kyomi ver

Star Academy 1 Theme Song - Forever (Kyomi ver.)-0

Star Academy 1 Theme Song - Forever (Lisa ver

Star Academy 1 Theme Song - Forever (Lisa ver.)-0

Gry z uniwersum Jorvik
Starshine Legacy: Epizod 1Epizod 2Epizod 3Epizod 4
Akademia Gwiazd: Audition!Showtime!Breakthrough!Starstruck!
Star Stable: Jesienny GalopZimowy RajdWiosenna PrzygodaLetnie Zawody
MMORPG: Star Stable Online
Gry na telefon: Star Stable Horses