FANDOM

Tumblr nz0f7avdpJ1ubji1lo1 1449528310 cover.png

Aideen – według legendy w Star Stable Online jest to dziewczyna na koniu, która ożywiła Jorvik.

Star Stable Online

Po stworzeniu swojej postaci i konia oraz nadaniu im imion, graczowi wyświetlają się następujące słowa:

"Legenda mówi, że wyspa Jorvik była kamienistym pustkowiem pogrążonym w ciemnym, zimnym morzu, dopóki nie spadła z nieba gwiazda.

Słaby blask uniósł się ponad kraterem, a z niego wyłoniła się dziewczyna na koniu. Jechała z wdziękiem po powierzchni wody, gdy ta się uspokoiła. W prawej ręce trzymała światło.

Dziewczyna i jej koń dojechali na opustoszałą wyspę i w jej centrum umieścili światło. Życie natychmiast zaczęło pojawiać się w każdym zakątku, a zimna i ciemna dotąd wyspa przemieniła się w miejsce ciepłe i jasne.

Wyspa Jorvik zawsze pielęgnowała bliską więź z końmi, a niektórzy nawet mówią, że są one solą tej ziemi.

Przybyłaś do Jorvik, by spędzić lato w Stajni Moorland, gdzie będziesz pracować i osobiście opiekować się koniem. Kiedy lato dobiegnie końca, może zostaniesz przyjęta do Instytutu Hipolologii w Jorvik, co oznaczałoby pozostanie na wyspie i rozpoczęcie tu życia: życia pełnego koni i przygód.

Legenda Jorvik mówi, że w czasach rozpaczy i ciemności, dziewczyna ponownie pojawi się na koniu, by przynieść światło i nadzieję, które zdały się zaginąć.

Czy Ty jesteś tą dziewczyną?"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki